top of page

Curs: Posa el mòbil en mode responsable

Públic·28 Alumnat del curs

Finaltzació del curs

Vull agrair l’oportunitat d’haver pogut fer aquest curs tan interessant i a més de manera gratuïta. És un tema molt actual i que realment hem de tenir molt present en el nostre dia a dia, sobretot en l’àmbit educatiu.


Considero que no es tracta de demonitzar el mòbil ni les noves tecnologies, sinó d’aprendre a adaptar-nos i fer-ne un ús conscient, tenint en compte també les conseqüències que pot tenir un mal ús.


Per això, penso que és molt important que com a educadors/es siguem els primers a formar-nos en aquests temes, per després poder acompanyar i transmetre aquests coneixements als més joves.


Gràcies! ☺️

35 visualitzacions
Membre desconegut
fa 4 dies

Gràcies a tu per participar-hi

bottom of page