Finaltzació del curs
Vull agrair l’oportunitat d’haver pogut fer aquest curs tan interessant i a més de manera gratuïta. És un tema molt actual i que realment hem de tenir molt present en el nostre dia a dia, sobretot en l’àmbit educatiu.
Considero que no es tracta de demonitzar el mòbil ni les noves tecnologies, sinó d’aprendre a adaptar-nos i fer-ne un ús conscient, tenint en compte també les conseqüències que pot tenir un mal ús.
Per això, penso que és molt important que com a educadors/es siguem els primers a formar-nos en aquests temes, per després poder acompanyar i transmetre aquests coneixements als més joves.
Gràcies! ☺️
35 visualitzacions

Gràcies a tu per participar-hi